Jamu Muna Asy Syifa and Herbs (MASAH-STOKIS RAWANG)Produk Buatan Secara TRADISIONAL. Khasiatnya BERMUTU TINGGI. Dijamin TANPA PENGAWET. Jaminan 100% HERBA. Dihasilkan secara TURUN TEMURUN. Rasa yang ASLI. Wujud LEBIH 40 TAHUN. Produk yang BERSIH. Sangat TERBUKTI BERKESAN. Dipilih LEBIH 80 JENIS HERBA TERPILIH

Thursday 14 July 2011

Maklumat Pembelian



UNTUK MEMBUAT PESANAN
Pilih produk yang berkenan.

* 1) NAMA:
* 2) ALAMAT:
* 3) NO TEL:
* 4) JENIS PRODUK:
* 5) KUANTITI:

SMS ke Nombor :
019-235 9314 (Saliah)
019-300 1644 (Sallehudin)
E-MAIL
muna.asysyifanherbs@gmail.com

3.Setelah saya reply, sila bank in:
No.Akaun : 12480012890056 

No.Akaun : 162012903428 


PENGHANTARAN
Setiap transaksi yg dibuat pada hari ini (sebelum 9pm) dan keesokan paginya (sblm 9am) akan diposkan pada hari itu juga. Harap maklum.
Jika berlaku sebarang kelewatan poslaju (melebihi 3 hari), parcel (melebihi 1 minggu) mohon maklumkan dan kami akan beri track no pos anda . Terima kasih.

    A. POSLAJU (1 ke 2 hari)


    RM6 - Sem. M'sia utk 500g pertama
    RM 1 utk tambahan 250g berikutnya.

    RM8 - Sarawak utk 500g pertama
    RM 1.50 utk tambahan 250g berikutnya.

    RM8- Sabah utk 500g pertama
    RM 2 utk tambahan 250g berikutnya.

    *Kos pos akan dimaklumkan setelah pemilihan barang disahkan.

    B. POS PARCEL(4-7 hari bekerja)

    Pos parcel with tracking number
    (Hanya sedikit insurance cover jika berlaku kerosakan barang-1.5% shj)

    Local Delivery Standard
    Sampai antara 3-7 hari bekerja

    PEMBELIAN LUAR NEGARA
    Kami menguruskan pembelian dari luar negara.

    CARA 1:
    Menggunakan matawang negara pembeli yg di convert ke USD. Harga produk Malaysia +20% (RM) (risiko kadar pertukaran matawang). Bayaran dibuat melalui Western Union.Pos parcel udara. (Biasanya cara ini dipilih krn pelanggan tiada online bank transfer)

    CARA 2:
    Bayaran dibuat melalui bank online transfer. Harga produk masih sama di Malaysia. Hanya kos pos sahaja ditanggung oleh pelanggan. Pos parcel udara.
    Sila e-mail saya utk keterangan lanjut

    SYARAT-SYARAT
    Kami tidak bertanggungjawab di atas barang pos yang tidak sampai dan barang rosak atas kelalaian pos. W/bagaimanapun, no. track akan diberikan . Pelanggan hendaklah menghubungi sendiri pejabat pos utk tujuan 'tracking'di mana-mana pejabat pos yang terlibat di www.pos.com.my. Boleh hubungi posline Customer Service: 1-300-300-300.Harap Maklum. Terima kasih.

    No comments:

    Post a Comment