Jamu Muna Asy Syifa and Herbs (MASAH-STOKIS RAWANG)Produk Buatan Secara TRADISIONAL. Khasiatnya BERMUTU TINGGI. Dijamin TANPA PENGAWET. Jaminan 100% HERBA. Dihasilkan secara TURUN TEMURUN. Rasa yang ASLI. Wujud LEBIH 40 TAHUN. Produk yang BERSIH. Sangat TERBUKTI BERKESAN. Dipilih LEBIH 80 JENIS HERBA TERPILIH

Thursday 13 October 2011

Terbaik Menanti Anda Semua!

KHASIAT:

Daun yang telah melaui proses pengeringan tanpa menjejaskan mutu dan khasiatnya. Boleh digunakan oleh sesiapa sahaja dan disimpan untuk digunakan pada bila-bila masa yang diperlukan.


  1. Memberi kesegaran, keharuman dan aroma terapi pada tubuh badan yang kelesuan,
  2. Memulihkan tenaga kerana stress, membuang angin dalam badan,
  3. Menyegarkan urat saraf, menghilangkan bau badan,
  4. Hilangkan sengal dan kebas otot bila2 masa atau sewaktu dalam pantang
Lakukan mandian wap herba selama 20 hingga 30 minit setiap kali. Minum air secukupnya sebelum dan selepas mandi wap. Adalah baik untuk makan buah-buahan selepas penggunaan. Tidak perlu mandi selepas mandi wap. Tiga kali seminggu untuk keputusan yang total. Anda akan berasa segar dan 'ringan' sepanjang hari selepas mandi wap.

Untuk tujuan mengurangkan berat badan lakukan mandian 20 minit diikuti rehat selama 15 minit dan sambung lagi untuk selama 10 ke 20 minit lagi . Amalkan selang sehari untuk tempoh 2 minggu dan lihatlah hasilnya.

Kelebihan:

  • Ianya diperbuat daripada kayu balau yang tahan air dan haba. Kayu balau adalah specis yang kuat sama seperti kayu cengal yang digunakan untuk membuat badan kapal dan lori.
  • Kabin Mandiwap Herba untuk digunakan dengan herba berbanding sauna batu panas maupun sauna FIR. Ini adalah kerana kita menghendakkan kebaikan herba itu untuk digunakan oleh badan.
  • Tidak diperbuat daripada bahan plastik samada canvas plastik atau kain plastik kerana bahan plastik akan membebaskan bahan kimia sianida (yang sangat bahaya kepada badan) apabila dipanaskan.
  • Tidak di cat kerana cat juga akan membebaskan unsur-unsur kimia apabila dipanaskan. lagipun kegunaan cat adalah untuk melindungi kayu tersebut daripada rosak, manakala kabin mandiwap herba diperbuat daripada specis kayu yang kuat dan tidak perlu dilindungi oleh cat.
  • Hanya mempunyai satu pintu yang boleh dilipat, senang dikendalikan walaupun oleh orang yang mandi wap itu sendiri.
  • Mempunyai roda dibelakang untuk disorong/dialihkan kemana saja. Anda boleh mandi wap dimana saja samada didapur, bilik air, bilik stor maupun diruang tamu.
  • Ianya mempunyai takung dibahagian bawah yang boleh menakung lebihan air dan peluh. Anda cuma keluarkan takung dan basuh apabila selesai menggunakannya.
  • Semua hos dan takung air diperbuat daripada besi 'stainless steel' yang kuat dan tahan karat.
  • Harganya yang sangat berdaya saing. Anda boleh bandingkan harganya dengan produk lain yang berada dipasaran.
  • Melainkan anda bandingkan dengan produk sauna FIR, kabin kami mungkin sedikit lebih. Ini kerana sauna FIR diperbuat daripada kayu cedar yang mana ketahanannya daripada air tidak sekuat kayu balau. memangpun kerana ianya tidak perlu dibasuh kerana wayar-wayar FIR akan terkena air jika dibasuh manakala Kabin Mandi Wap Herba ini boleh dibasuh, disental dan dipancut dengan pancutan air yang kuat tanpa risau akan ketahanannya.
  • Jaminan Kilangnya 5 tahun adalah menggambarkan ketahanan produk ini dan keyakinan pihak kami.
  • Produk Kabin Wap Herba adalah berkonsepkan pasang siap oleh pembeli (seperti produk IKEA) dan dibekalkan denga perkakasan untuk memasangnya. Ini mudahkan pengguna untuk merancang samada menggunakannya, menyimpan atau pindah rumah.

Diharapkan anda dapat membuat pemilihan yang bijak untuk kegunaan berpanjangan...


Harga : RM 30.00 semampu bertahan

No comments:

Post a Comment